Joulukuu

Herranjestas....

Myönnän, että on ollut hieman kiirettä eikä oo tullut kirjoiteltua tänne. Kuukausikin jo kerkes vaihtua, ja siis mulla aikataulullisesti on vaan ollut tiukkaa. Oon tehny enimmäkseen iltoja, ja aamuisin käynyt treenaamassa niin ei oo jäänyt aikaa blogikirjoittelulle.

Viikot on menneet siivillä. Ei nyt oo tapahtunut mitään elämää mullistavaa. Kuukausi tuli siitä kun muutin takaisin ja pitää todeta, etten oo katunut päätöstäni päivääkään. Äitini on aina sanonut, että asioilla on tapana jäjestyä ja niin on todellakin tapahtunut. Viikossa sain töitä kokoaikaisesti ja asuntokin on viittä vaille mun. Se, että työvuorolistat saa 3 viikkoa aikaisemmin on jotain aivan mahtavaa ja samalla vapauttavaa. Pystyy suunnittelemaan siis melkein kaiken jo ennalta. Tää normaali eläminen on jotain kultaakin kalliimpaa.

Mä oon todella kiitollinen siitä, että mulle on annettu mahdollisuus monien hakijoiden joukosta olla just se, ketä sai tän työpaikan. Sen muistan kyllä joka päivä kun töihin meen ja toivon että se välittyy musta myös asiakkaalle. Yritän olla lähes samanlainen jokaiselle asiakkaalle. Meillä on kyllä niin huippu tiimi että se huokuu jo niin positiivista energiaa.

Turkuhan on Suomen joulukaupunki. Käytiin sunnuntaina yhden mun pidempi aikaisen parhaan ystävän kanssa joulumarkkinoilla, jotka pidetään nyt jouluun asti joka viikonloppu. Siellä on erilaisia käsitöitä ja leivonnaisia myynnissä. Sekä tottakai glögiä ja kaikkea jouluista ruokaa. Meillä oli sellainen discover your hometown-päivä. Kyllä oma kotikaupunki on vaan se parhain.

Mulla oli myös eilen taas se sunnuntain treeni, josta silloin ekalla kerralla tulin lihaksista niin kipeäksi että se kesti 5 päivää. Nyt osasin jo varautua, ja tein alkuverkat pitkähihainen päällä, ja vedin tupla omegat + magnesiumit illalla, jottei mun lihakset menis jumiin. Ja kyllä auttoi! Ei jumin jumia aamulla herätessäni. Maanantai oli töissä taas aivan järkyttävä. Onko ihmiset siirtäneet sen perus perjantai/lauantai kauppapäivän maanantaille? En mä kyllä tajua, mistä näitä ihmisiä sikiää. Vielä 9 aikaan illalla kauheet jonot.. Eikä tää ainakaan tästä helpotu joulua kohden kun mennään.

Aattelin, että kirjoittaisin tätä blogia tästä lähtien viikoittain, koska ei tässä päivittäin oikein mitään tapahdu. Kiva jos jaksoit lukea!

Ihanaa alkanutta viikkoa!



Kommentit

Suositut tekstit