1.11.2018

Uusi päivä, uudet kujeet.

Eilen laskeuduin Helsinki-Vantaalle päivällä, takana 10h lento Miamista. Jetlagille en ole antanut tilaa, sillä olin sopinut jo ensimmäisen työhaastattelun klo 9 aamulla. Yöllä sain ihmeen hyvin nukuttua, mutta kyllä tämä päivä on ollut yhtä puskemista väsymyksen kanssa.

Haastattelu meni erittäin positiivisesti. Haen töitä hyvin avoimin mielin, ja toivonkin saavani niitä mahdollisimman pian. Työhaastattelun jälkeen piti mun lähteä viemään vuokra-autoani takaisin Helsinki-Vantaalle, koska eilinen lentoni oli kentällä siihen aikaan, että kaikki olivat töissä joten ainoa vaihtoehto oli vuokrata auto. Voitte vain kuvitella sen tavaramäärän joka mulla oli, 2 isoa matkalaukkua, koira + koiran lentokoppa (lentää ruumassa, koska on sen verran iso), käsimatkatavaralaukku ja itseni. Ja vielä se, että mun oli halvempi ottaa se vuokra-auto lentokentältä ja ajaa se takaisin tänään, kuin palauttaa Turkuun. Tämä vuokra-autofirma laskuttaa yli 100e auton jätöstä toiselle paikkakunnalle. Naurettavaa mun mielestä.

Helsinkiin ajaessani nautin ihanasta syksyisestä säästä. Koko kesän oon oikeesti hikoillu 24/7 ja tehnyt mieli repiä nahka irti, koska on ollut niin tukalan kuuma. Mä oon aina rakastanut lämpöä, mutta jossain menee raja. Ja se raja tuli mulla vastaan tänä kesänä. Nyt en voi kuin odottaa niitä ihania pakkaspäiviä kun saa pukea kunnolla vaatetta päälle ja temmeltää puuterilumessa. 😍

Vuokra-auto jäi kentälle ja siitä hyppäsin I-junaan, joka siis menee kentältä Helsingin rautatie-asemalle. Otin sitten Helsingistä junan Turkuun. Turussa olin takaisin 17:30. Kyllä oli aika urakka päivä, pakko myöntää. Tää päivä on siis ollut ensimmäinen päivä mun uudessa elämässa ja on kyllä sanottava että feels so f*cking good! Alla pari kuvaa tästä päivästä.

PS. Jos haluat seurata mua Instassa, niin mut löytää @jasminegroth









Kommentit

Lähetä kommentti

Suositut tekstit