6.11.2018

Happy birthday to me! 

Tänään on ollut ihan mielettömän upea päivä. Ilma tosin ollut todella sateinen, mutta mikään ei saa mua lannistumaan. Aamu meni perehdytyksessä, ja tuntui työ kyllä todella luontevalta. Tottakai ensimmäinen päivä on aina vähän kiireinen ja tietoa tulee joka tuutista mutta omasta mielestäni suoriuduin päivästä hyvin. Huomenna menen vielä toiseen yksikköön, ennenkuin sitten solmitaan työsopimus.

Päivällä kävin kummisetäni kanssa CafeArtissa, Turudsa synttärikakku-kahveilla. Söin siellä ehkä yhden parhaimmista oreo-juustokakuista mitä oon ikinä syönyt. Suosittelen! Sen jälkeen mulla oli hygieniapassikoe, johon olin lukenut jo 3 päivää + tehnyt hygieniapassi.fi-sivustolla testiharjoituksia. Oon ollut aina tosi huono suorittaja kokeissa, luon valtavat paineet itselleni ja alan epäröimään mun vaatauksia. Olin ensimmäinen joka palautti testin ja jo siinä vaiheessa ajattelin, että en varmana pääse läpi. Testiin kuului 40 oikein/väärin väittämää, joista 6 saa olla väärin. Tulokset saataisin sähköpostitse vielä illan aikana. Kuitenkin testini oli hyväksytty, tuloksella 37/40. En ole pitkään aikaan ollut mistään näin onnellinen.

Oon vähän vielä kärsinyt univaikeuksista tän aikaeron takia. Tai siis yöllä on vaikeeta saada unen päästä kiinni, jonka seurauksena oon ollut aamuisin kuin zombie. Onneksi kahvi auttaa mulla väsymykseen ja nyt mulla on myös se philipsin wake up-light joka on teholtaan kuin auringonvalo. Sitä saa manuaalisesti säädettyä kuinka kirkkaaksi valon haluaa, mulla se on 7/10 säädöksellä. Viime yönä mulla oli se ekaa kertaa käytössä, mitta univaikeuksien takia, heräsin siihen jo aamulla ennen kuin valo oli asetusten mukainen. Toivottavasti tänä yönä saisin nukutuksi ja näin ollen voisin kertoa omaa kokemusta kyseisestä lampusta.

Ihanaa tiistai-iltaa!





Kommentit

  1. Mulla on ollut käytössä tuollainen Philipsin Wake Up -light kolmisen vuotta. On mun aamujen pelastus! Lisäksi nyt tän syksyn myötä olen huomannut miten tärkeetä on joka ikinen aamu herätä samaan aikaan (ja koittaa tietysti mennä nukkumaan iltaisin samaan aikaan) viikonpäivästä riippumatta. Mun on siis ollut _todella_ vaikeaa herätä aamuisin...

    Tsemppiä Suomen olosuhteisiin tottumiseen, ja toivottavasti motivoiva uusi työ ja kiva asunto löytyy :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit