21.-22.11.2018

"The fruit of your own hard work is the sweetest."

Ehkä tänään oli se päivä, jolloin oikeesti tajusin, että mun ei tartte enää juosta pää kolmantena jalkana kaikkialle, vaan voin ihan rauhassa tehdä asioita. Heräsin hyvin nukkuneena ja suuntasin aamu jumpalle. Mulla oli jo varattuna Elixiassa Pilates Ball-tunti, ja oli kyllä mielenkiintoista lähteä sinne, koska en siis tiennyt mitä odottaa. Tunnilla tehtiin erilaisia hengitys- ja syvien vatsalihasten-harjoituksia jumppapallon kanssa. 

Tunnin jälkeen oli erittäin hyvä olo ja siitä jatkoinkin töihin. Töissä olin tänään lyhyemmän vuoron, joka meni aika nopeasti. Mä olen koittanut saada päiviin jotain sisältöä noiden jumppien avulla. Koska mulle on laitettu nyt seuraavat 3 viikkoa iltavuoroa, sijoittuu kaikki tekeminen aamuun. Herään kuitenkin joka aamu 5:30-6:00, tosin joskus menen takaisin nukkumaan koiran ulkoilutuksen jälkeen. 

Torstai aamu meni Askossa alennusmyynneissä. Lupasin äidilleni käydä ostamassa pari mattoa, kun ne halvalla sai. Sen jälkeen käytiin kavereiden kanssa pelaamassa sulkapalloa. Mä olen kuitenkin joskus vuosia sitten harrastanut sitä, mutta ei kyllä ole tullut pelattua sitten lopettamisen jälkeen. Oli kuitenkin kiva huomata, että "taidot/tekniikka" on vielä tallella. 

Ilta meni töissä alennusten parissa todella kiireisissä tunnelmissa. Asiakkaita oli jonoksi asti koko kuuden tunnin työvuoron aikana. Kyllä se halpa kahvi ja kananmunat vetää asiakkaita kauppoihin. Töiden jälkeen suoraan kotiin, ja nyt istun sohvalla kirjoittamassa tätä, silmät puoli unessa. Huomenna ajattelin käydä ennen iltavuoroa katsastamassa keskustan alet, tosin vihaan olla kaupoissa joissa on aivan liikaa ihmisiä.

Toivottavasti sun viikko on ollut mahtava!

XO Jassu

Kommentit

Suositut tekstit