11.11.2018

Happy Father’s day!

Mikä ihana sunnuntai. Aamulla kävin aikaisin koiran kanssa lenkillä ja menin takaisin nukkumaan, koska mä voin. Heräsin uudestaan puoli kymmenen aikaan ja tottakai kävin toivottamassa isälleni hyvää isänpäivää. Isäni on erittäin kiinnostunut palapelien kokoamisesta ja olinkin ostanut hänelle 2000-palaisen New York-teemaisen palapelin lahjaksi. Tottakai tämän vuoden kortti lähti sähköisenä, vain vähentääkseni paperihävikkiä.

Päivällä käytiin syömässä aivan mahtavassa paikassa, Villa Wolaxissa, joka sijaitsee Kuusistossa hienoissa maisemissa. Ruoka oli todella hyvää, salaatteja oli monta erilaista, kaloja myös. Liha oli erittäin mureaa ja perunat sulivat suussa. Olin ostanut jo kaksi vuotta sitten tälläisen samanlaisen lounaan isälleni lahjaksi, mutta silloin he menivät äitini kanssa yhdessä. Nyt menimme kolmestaan, eikä vanhempani todellakaan valehdelleet ruoasta, se oli niin hyvää kuin he olivat minulle kertoneet viime kerran jälkeen.

Illalla kävin vielä isovanhempien luona kahvilla. Pappani ei ole biologisesti mun pappa, mutta hän on ollut mun elämässä mun syntymästä asti. Joten häntä olen pappana aina pitänyt. Mun ollessa ulkomailla, on toki meidän suhde ollut tosi kaukainen mutta pikkuhiljaa rakennetaan läheisemmäksi taas koska olen Suomessa pysyvästi. Mulla ei ole kauheasti sukulaisia, mutta ne jotka ovat vielä elossa ja mulle läheisiä, haluan myös pitää suhteet läheisinä. Ilta muuten menee formuloita seuratessa ja nukkumaan pitää tänään mennä aikaisin, koska herätyskello soi 5:30 aamulla.

Toivottavasti just sun viikonloppu oli rentoutunut ja sait ladattua akut uuteen viikkoon.

XO Jassu



Kommentit

Suositut tekstit