2.11.2018

Perjantai on toivoa täynnä!

No kyllähän se jetlag sieltä iski. Heräsin viime yönä pirteänä klo 4, ja enhän mä enää saa nukuttua kun oon kerran herännyt. Tälle päivälle olin taas sopinut yhden työhaastattelun. Mulla ei oo kauheesti kokemusta työhaastatteluista, koska hevosmaailmassa työllistyminen tapahtuu suhteiden kautta. Mä olin niin positiivisesti yllättynyt mun haastattelijoiden mielenkiinnosta hevosalaa kohtaan ja just siitä, että oon ollut ulkomailla 7 vuotta. Saatiin sovittua perehdytykset ensi viikolle kahdelle päivälle ja sit toivottavasti sais jo heti vuoroja perehdytyksien jälkeen. Mä oon niin onnellinen, että vain kahden päivän Suomessa olon jälkeen mulla on töitä!

Aamulla mietin, kun oli aivan harmaata ja sateista, et oonko mä ainoa joka ei tällä hetkellä valita. Äidiltäni kysyessäni olenko mä jotenkin outo, vastasi hän, että en koska olen valinnut tulla takaisin. Valinta kahdesta, jäädä Floridaan vai muuttaa Suomeen. Se, että päätin muuttaa takaisin oli pitkän mietinnän tulos. Muutokset mun elämässä ei oo koskaan tulleet extempore vaan oon oikeesti käyttänyt kuukausia miettimiseen ja punninnut mahdollisuuksia. Mutta pakko tähän väliin todeta, että muutokset ovat aina  tulleet oikeaan aikaan ja tuntuneet hyvältä jälkeenpäin.

Tällä hetkellä oon tosi onnellinen. Tää perjantai on ollut mitä parhain pitkään aikaan. Huipentuu vielä dinnerillä ja keikalla mun parhaiden ystävien kanssa. Ehkä mä jollain tavalla myös nautin tästä pimeydestä, saa laittaa jouluvaloja jo pikkuhiljaa ikkunoihin ja poltella tuoksukynttilöitä. 😍
Toivottavasti ne joille tää pineys tuo vaan masennusta, löytää sen sisäisen valon jollain muulla tavalla.

Ihanaa perjantai-iltaa teille lukijoille!






Kommentit

Suositut tekstit