5.11.2018

Maanantai, taas saapuu liian aikaisin kai...

Päivä mennyt aikalailla siivillä. Aamulla kävin hoitamassa pari asiaa kaupungilla ja sitten kotiin päästyäni koirien kanssa pitkällä metsälenkillä.

On niin uskomatonta tuntea, miten puhdasta meidän ilma on, varsinkin metsässä. Sitä oppii arvostamaan tällaisia asioita, kun asuu suurkaupungeissa ja maissa, joissa on aivan järkyttävät ilmansaasteet. Itse ainakin huomaan, kuinka paljon helpompaa mun on hengittää täällä kuin esim Floridassa, jossa mulla oli todella pahat allergiat päällä vuoden verran.

Iltapäivä mulla meni opiskellessa huomiseen hygieniapassi-kokeeseen. Oon sen joskus kauppis aikoina suorittanut, mutta tietenkin se on jo mennyt vanhaksi. Tosin opiskellessani kaikkea hygieniaan liittyvää, tuli monia opittuja asioita mieleen. Ja onhan se niin, että jos osaat järjellä ajatella kysymykset, on niihin helppo vastata. Eviran sivuilta muuten löytyy todella kattava perehdytys, enkä mä ainakaan viittinyt maksaa siitä kirjasta 17e vaan yhden testin takia.

Illalla kävin vielä moikkaamassa yhtä mun pitkäaikaisinta parasta ystävää. Ollaan oltu parhaita ystäviä jo 16 vuotta 😮 ja mä muistan sen kuin eilisen päivän kun tavattiin! Meidän äiti osti mulle synttärilahjaksi Philipsin wake up-lightin, eli herätyskellon, joka herättää auringonvalon omaisesti. Aloittaa valon tulon 30min ennen kuin kello herättää. Saa nähdä aamulla, miten se vaikuttaa.

On kyllä ihanaa olla takaisin Suomessa, kaikkien kavereiden ulottuvuuksilla ja tehdä asioita joista tykkää sekä syödä kaikkia ihania ruokia! Tällä viikolla tapahtuu kaikenlaista uutta ja jännittävää, mä olen niin innoissani!

Toivottavasti teidän maanantai on ollut ihan yhtä mahtava! Mahtavaa viikon alkua! 



Kommentit

Suositut tekstit