17.-18.11.2018

“Little by little, day by day, what is mean for you will find its way”

Hassua tosiaan, että kun palasin Suomeen, on viikonloput yllättäen tuntuneet viikonlopuilta. Sitä oppii arvostamaan omaa aikaa ihan eri tavalla, kun sulla siihen on mahdollisuus.

Lauantai alkoi sillä, että käytiin ruokakaupoissa äidin kanssa heti aamusta. Mä en yhtään ymmärrä sitä, että jos kaupat mainostaa aletuotteista lehdessä mutta sä et niitä löydä hyllystä? Miten tämä voi olla mahdollista.. Muuten menin töihin kello 12-18. Jotenkin odotin, että lauantait olisi suhteellisen kiireisiä töissä, mutta yllätyksekseni ainakaan tämä lauantai ei ollut kiireinen. 

Illalla sitten lenkille koiran kanssa kun pääsin kotiin. Viikko oli jollain tapaa aika raskas, ainakin iltavuoroista kotiin tuleminen, kun bussilla noihin menee se 30min vähintään matkoihin. Olin siis aika puhki ja menin nukkumaan tosi aikaisin.

Sunnuntaina sain nukkua onneksi pitkään, koska äiti oli lupautunut viemään koiran aamulla ulos. Sain nukuttua kunnon yöunet, tosin aamula olin sitten näistä kunnon yöunista aivan kuolleena. Tää oli mun eka vapaapäivä tällä viikolla, joten otin todella rennosti koko aamun ja nukuin vielä päivällä tunnin päiväunet lounaan jälkeen.

Illalla olin lupautunut mennä Elixiaan kavereiden kanssa power-tunnille. Samalla sain hankittua jäsenyyden. Siitä on aikaa, kun oon viimeksi kunnolla ollut ohjatulla tunnilla. Ja voin sanoo, että kropassa kyllä tuntuu. Voin vain kuvitella, miltä aamulla tuntuu. Tunti oli erittäin intensiivinen ja tehtiin monenlaisia liikkeitä eri painoilla. Kyllähän siinä hiki tuli! 

Näillä jaksaa taas uuteen viikkoon!


XO Jassu

Kommentit

Suositut tekstit