19.-20.11.2018

"New week, time to be a beast"

Maanantaihan taas saapui todella nopeasti. Kyllähän se 6 päiväinen viikko kropassa tuntuu. Ja ehkä myös sen takia, koska töissä oli niin hiljaista. Päivällä olin lounaalla yhden mun parhaimman kaverin kanssa. Ruoka oli ihan törkeen hyvää. Sieltä kävin viemässä koirat vielä ulos ennen töihin lähtöä.

Mulla oli vain kuuden tunnin päivä joten pääsin kahdeksalta. Tulin bussilla kotiin, ja koska matka on pitkä, meni aiihen aikaa. Suoraan sänkyyn melkeinpä, ruokaa kuitenkin täytyi eka saada.

Tiistaille olin sopinut maanantaina asunto-näytön. Asunto sijaitsi aivan Aurajoen vieressä, sijaintina aivan priima mutta asunto oli jotenkin mitäänsanomaton. Olenkohan mä sit liian vaativa? Haluan kivan kaksion, jossa on lasillinen parveke. Tosin voin mä myös muuttaa yksiöön mutta sitten sen täytyy olla tilava. Ja mielellään asunto tulisi olla Kupittaan alueella/Keskustassa.

No kuitenkin, etsintä jatkuu. Töihin menin tänään itseasiassa autolla, jotta pääsen kotiin vähän nopeammin töiden jälkeen. Tää päivä meni todella nopeasti, asiakkaita oli oikeastaan kokoajan.

Päivällä jo ennen töitä hoidin mun käsivarsia Omron-merkkisellä laitteella, jossa on kahdet hieronta "liuskat". Mun kädet on ollu siis aivan jumissa siitä sunnuntaisesta jumpasta, ja mun on ollut todella vaikeaa taivuttaa niitä. Hain kyllä vielä magnesium-tabletit apteekista, jotta nää jumit lähtis. Miten se sanonta menee, että sillä se lähtee millä on tullutkin.

Tätä kirjoittaessani on nämä kyseiset liuskat mun kädessä. Kyllä se auttoi päivälläkin mun käsiin, joten suosittelen laitetta. Ja vahvuus-asteen saa itse säätää. Nämä liuskat saa myös laitettua ihan minne tahansa alueeseen kropassa. Tiedän äitini käyttäneen näitä auttamaan niska jumeihin.

Huomenna oon menossa aamulla Pilatess Ball-jumppaan. Odotan innolla millaista se on. Kuitenkin ennen sitä olen luvannut heittää äidin juna-asemalle 5:50. Töihin menen vasta 14:30. Muuta mulla ei sitten olekaan ohjelmassa.

Odotatko sä jo kovasti Black Fridayta?

XO Jassu




Kommentit

Suositut tekstit