7.11.2018

Focus on the good

Oon nyt ollut Suomessa viikon, ja jokainen päivä muistuttaa mua siitä, miten mä tein oikeen valinnan ja irtisanouduin. Mun henkinen vointi on parantunut, en oo enää väsynyt ja päässä ei kokoajan pyöri miljoona asiaa.

Mulla oli tänään vielä perehdytystä (toisessa liikkeessä), joka meni paljon luontevammin kuin eilinen. Ehkä just sen takia, että eilen mulle tuli niin paljon uutta tietoa ihan kaikesta, ja nyt tänään pystyin tilanteissa käyttämään tätä tietoa. Perehdytyksen jälkeen pääsin allekirjoittamaan ensimmäistä normaalityön sopimusta. Oon niin innoissani kaikesta tulevasta!

Myös asunnon hankkiminen on tottakai mulla ajankohtainen. Tosin mun vanhemmat on sanoneet, että saan asua kotona niin kauan, kunnes löydän kivan ja sopivan asunnon itselleni. Kyllä niitä asuntoja on markkinoilla, mutta kun haluaa viihtyisän, keskusta-alueelta ja lemmikkiystävällisen, tippuu asunnot yli puoleen vapaina olevista. Ja tosiaan, kun haluan asunnon jossa pystyisin asumaan pidemmän aikaan. Päivällä käytiin äidin kanssa katsomassa yhtä isoa kaksiota keskustassa, mutta ei kyllä oikein napannut 60-luvun asunto. Kylpyhuone oli ainoa uusittu, mutta muissa huoneissa oli 60-luvun värimaailma ja keittiö oli aivan järkyttävä.

Kun mä hankin asunnon, on sen oltava sellainen, että viihdyn siellä ja haluan asua mahdollisimman pitkään. Tottakai mulla tulee myös rahallisesti raja vastaan vuokrassa, joka sitten karsii ne paremmat asunnot pois. Mutta kyllä mä oon luottavaisin mielin asunnon suhteen liikenteessä, eikä mulla nyt tällä hetkellä oo mikään kiirekkään kun voin asua porukoilla.

Loppu vuos tulee kyllä olemaan varmasti yks parhaimmista. Tiedossa paljon kaikkea uutta ja jännää, jota odottaa innolla. Aika paljon reissaamista, veli muutti just Tampereelle ja monia kavereita asuu pääkaupunki-seudulla. On kyllä ihanaa päästä reissaamaan Suomessa, oon sitä tosi vähän tehnyt ja nyt tuntuu siltä, että voisin alkaa tutustua enemmän mun kotimaahan. Tosi moni kaveri ulkomailta on halukas tulemaan Suomeen vierailulle, ja tottakai haluan tehdä heidän lomasta mitä parhaimman. Mutta enhän mä voi mitään suunnitella ennenkuin tiedän mitä nayttää ja minne viedä. :D

Ihanaa keskiviikko-iltaa! 💕

xo Jassu

Kommentit

Suositut tekstit