4.11.2018

Sunday spend as should

Aamu alkoi ihanan rauhallisesti sängyssä loikoillen. Siis en muista oikeesti, koska oisin vaan saanut maata sängyssä. Pikkuhiljaa kroppa alkaa palaamaan normaali rytmiin, eikä mulla pyöri miljoona asiaa päässä, niinkuin ennen. Aamupalaksi tein kaakaota ja ruisleipää!

Mun Macbook on Amerikasta ostettu, joten sen johto on myös eri kuin mitä Suomessa käytetään. Ja tottakai, joka kerta kun oon Suomessa käynyt olen ottanut mun adapterit mukaan, en tajua että miksi..  No, piti käydä sitten Power-liikkeessä ostamassa uus, jotta saan koneen akun ladattua. Tosin, olisin mä voinut ostaa uudenkin, mutta adapteri maksoi sen 12e ja uusi johto olisi maksanut jotain 90e. En nähnyt tarvetta uuden ostolle, koska vanha toimii adapterin kanssa.

Kello 13 lähdettiin Auraan, Raimo Aaltosen tallille. Aloitin siellä käymään 2009 ja siitä asti aina Suomessa kun olen käynyt, olen pyrkinyt käymään moikkaamassa heitä. Käytiin maastossa kävelemässä aivan huikeessa auringon paisteessa. Sielu todellakin lepää siellä metsissä ratsastaessa. Mun koira, joka on tottunut viimeisen 2 vuoden aikana olemaan hevostallilla joka päivä, oli tottakai tosi onnellinen. Saatiin taas akut ladattua puhtaalla ilmalla, jotta jaksaa painaa seuraavan viikon.

Seuraavalla viikolla tapahtuu kaikkea uutta ja jännää. Huomisen päivän pyhitän opiskelulle, tiistai ja keskiviikko menee perehdytykseen liikkeessä. Mulla on myös hygieniapassikoe tiistaina AMK:lla, joten siihen pitää myös opiskella. Loppuviikosta toivon, että mulla on jo palkallisia vuoroja, jos kaikki menee hyvin.

Mahtavaa sunnuntai-iltaa kaikille! 😘



Kommentit

Suositut tekstit