8.11.2018

Show must go on!

Aamulla musta tuntui ihan kuin olisin junan alle jäänyt. En saanut oikein nukutuksi viime yönä, joka sitten valvoitti mua. Tosin mun koirahan nukkuu melkein koko päivän, varmaan ajatellen että täällä on yö tän pimeyden takia. Luulin jo saavani unta paremmin, koska viimeiset kaks päivää oon juossut joka paikassa ja ollut väsynyt nukkumaan mennessä. Mutta aina toi jetlag on ottanut sen 2 viikkoa, ainakin mulla.

Mulla oli työhaastattelu sovittu vasta 10:30, joten aamulla sain nukuttua pidempään kuin edellisinä kahtena päivänä. Haastattelu meni tosi kivasti ja mulle jäi positiivinen mieli. Tosin lopputulosta ei voi ikinä ennalta arvata, koska hakeehan paikkaa myös sellaiset, joilla kokemusta on enemmän kuin mulla. Mutta kyllä siitä pitäisin kuulua parin päivän sisällä, mikäli paikan saa.

Päivän muuten käytin oikeestaan vaatteideni organisoimiseen. Vanhat vaatteet, joita en siis ole käyttänyt ainakaan 7 vuoteen, pakkasin ja vien ne kirpputorille. Aika paljon olen säilönyt vaatteitani vaatekaappiini, mutta nyt on niistä aika luopua. Kirpputoreille on nykyään todella paljon kysyntää, ja kirppikselle jonne haluan vaatteeni viedä, onkin 35pvän jono. 😳

Huomenna mulla ei ole kauheasti mitään sovittuna, mutta pakko tehdä kotona pakollisia paperihommia. Paperiasioiden hoito on aina hyvin puuduttavaa ja toivon, että saan ne hoidettua helposti. Oon miettinyt, että viikonloppuna voisin tehdä postauksen, jossa vertailen vähän asumista Floridan ja Suomen välillä. Joten, stay tuned. 😎

XO Jassu



Kommentit

Suositut tekstit