12.11.2018

      "To be successful, the first thing to do is fall in love with your work."

    Herätyskello soi tänään 5:30, tosin mä heräsin jo kello 5. Jotenkin aina, kun tiedostan että jotain tärkeää on ohjelmassa seuraavana päivänä, nukun tosi huonosti ja herään aina enne kelloa. Tänään oli tärkeä päivä siksi, että oli mun ensimmäinen työpäivä uudessa työpaikassa.

    Työmatkat kuljen aikalailla bussilla. Mulla menee bussi kodin läheltä suoraan työpaikalle, tosin bussimatka kestää tunnin kuin taas autolla se olisi noin 20minuuttia. En oo hetkeen kulkenut bussilla ja olin tosi hermostunut, että osaanko jäädä oikealla pysäkillä pois. Ja mitä jos en ja heti ensimmäisenä päivänä myöhästyisin. No kuitenkin kaikki meni hyvin ja löysin perille. 

    Aamu meni töissä talon sääntöjä ja sopimuksia lukien/allekirjoittaen. En oikeestaan tehnytkään muuta sen 5 tunnin aikana kun töissä olin. Sopimus saatiin allekirjoitettua ja olin erittäin positiivisesti yllättynyt mun palkkauksesta ja työsuhteen kestosta, tarkoittaen että mulla on koko kesä myös töitä! 

    Tää viikko tulee menemään siivillä. Oon ottanut tälläisen kevyen viikon takaisin töihin, 6 päivää töitä putkeen. Sunnuntaina voi sit tehdä pienen välikuoleman, ja ensi viikolla sama kaava. Tosin mulla iltavuoroa ma-pe, joten saan nukkua ainakin "pitkään" aamuisin. 

    Toivottavasti sun maanantai sujui suunnitelmien mukaan! 

    XO Jassu

Kommentit

Suositut tekstit